02 april 2008

Förändringar på MinaSlantar.se

Jag har slipat lite till på min community MinaSlantar.se. Framförallt har jag tagit bort möjligheten att se andras månadsrapporter. Nu kan man bara se förändringen jämfört med föregående månad. Det är nog mindre avskräckande ur integritetshänseende. (Man kan förstås alltid se sina egna rapporter när man är inloggad.)

Nu får man också såna här snygga diagram i sin profil, med aktuell fördelning mellan olika slags tillgångar:



Jag ska byta färger en annan dag.

5 kommentarer:

Peter (Ett rikt liv) sa...

Kanonsnyggt! Jag ska registrera mig och testa sen. Jobba på bara - ser bra ut det där!

Per Penning sa...

Ser riktigt läckert ut. :)

Anonym sa...

Kan du inte fixa så att man kan se exempel på hur ens sidor ser ut innan man registrerar sig?

Christian D. sa...

Erik: du kan ju logga in som demo och testa. Det står på "framsidan" hur du gör.

Men visst, jag ska lägga till skärmdumpar och mer information. Det kommer!

Anonym sa...

Idén är bra, men du får nog jobba lite mer med användargränssnittet.