11 november 2007

Fars-dags-rea och boxershorts

Jag letade present till Far igår, och insåg att jag kunde fynda grejer till mig själv också. Särskilt på herrkläder var det många specialerbjudanden just inför fars dag. Och lite verktyg på Clas Ohlson, förstås.

Eftersom jag inte har så stort behov av nya kläder just nu, köpte jag bara ett 2-pack boxershorts på Dressmann för 99 kr ("Man Underwear" i en presentlåda, ordinarie pris 199 kr). Det visade sig vara ett bra köp, eftersom det var blandningen bomull/elastan som jag gillar skarpt, och som brukar vara ganska dyrt.

Sådana boxershorts brukar jag köpa på Grosshandlarn (finns bara i Stockholm, tror jag) när de har rea. Då får man tre för 199 kr, så det var ännu billigare på Dressmann. Jag har också sett att Ellos har rea på sådana -- 39 kr/st (gäller bara de svarta!), men plus en massa frakt- och expeditionsavgifter.

Uppdatering: H&M har förstås också sådana elastan-boxershorts. Jag har för mig att man får två för 100 kr.

Inga kommentarer: