04 mars 2008

Ny blogg: Entreprenörd

För att kunna vara mer öppen med de webbplatser jag tjänar pengar på, har jag nu bestämt att istället plocka bort detaljerade siffror om min privatekonomi. Det är förmodligen ändå inte så intressant för er läsare.

Jag har nu skapat en ny blogg, som kommer fokusera mer på driften av mitt företag. Jag har ännu inte bestämt om jag kommer blogga på båda ställen, eller bara på den nya bloggen. Eventuellt fortsätter jag här med tips om sparsamhet och investering, eller så gör jag det där.

Välkommen till min nya blogg!

Uppdaterat: Bloggen har bytt namn till Entreprenörd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Precis vad jag önskade mig ju! =) Det ska bli spännande att följa.

Anonym sa...

Ja, fast jag tycker det ju är kul att se hur "nära" alla är sina mål. det är ju det personliga i bloggandet som ger den extra kryddan!
Kommer att följa den nya bloggen också med stort intresse!

Kram KM

Anonym sa...

Nääää, är du samma?!?! :-) Det var ju kul ... på nå't sätt! Jag hänger med. Jag är nog mer inne på det "allmänna" ekonomibloggandet än kronor och ören.